مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 10:152024-01-03سياسي

رمزگشایی از یک محبوبیت 


افراد مؤسس و مؤثر تاریخی همواره از این جهت قابل بررسی و کاوش هستند که از چه تفکر و مکتبی برخاسته اند.

اگر اصالت فکری و مکتبی افراد شناخته شود به خوبی می توان به مختصات رفتاری و اندیشه ای آنان پی برد و تحلیل دقیق تر و درست تری از واقعیت داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همشهری نوشت: در چهارمین سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی، تصمیم گرفتیم با جواد منصوری، نخستین فرمانده سپاه پاسداران و سفیر اسبق ایران در چین و پاکستان گفت وگویی داشته باشیم تا مشی سیاسی و مکتب فکری حاج قاسم سلیمانی را بررسی کنیم و به حقیقت عقیده و عمل ایشان نزدیک تر شویم.

شما به عنوان کسی که در بخش های مختلف سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی حضور داشتید و متعلق به نسل مبارزان ضدرژیم سلطنتی محسوب می شوید، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را فارغ از توانایی های نظامی و بهره هوشی، برآمده از چه مکتب و تفکری می دانید؟ قبل از پرداختن به سؤال شما و جواب به آن، بیان نکته مهمی را حائز اهمیت می دانم و در فرصت های مختلفی مثل این گفت وگو، به آن اشاره می کنم و متذکرش می شوم.

آن موضوع مهم این است که معمولاً هر نظام سیاسی یا فرهنگی در جوامع مختلف، با صرف هزینه ها و انرژی زیاد سعی دارد افرادی را به عنوان چهره های شاخص و الگوی جامعه معرفی کند و آنان را به مثابه شخصیت های شایسته پیروی و الگوگیری به ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمزگشایی از یک محبوبیت 

رمزگشایی از یک محبوبیت